Och så fick man svar...

Jag berättade för några dagar sedan om otroligt fula utslag jag fått på ben och fötter. Då visste jag inte alls vad det var, men nu har jag fått svar. Det är nässelutslag och imorgon ska jag införskaffa antihistamin. Skönt att veta vad det är, men nu återstår att ta reda på varför jag får dom. Troligen är det alla mina stuprör som jag lever i. Tydligen så har det gjorts undersökningar om just Cheap Mondays jeans att dom innehåller ett ämne som kan ge utlsag. Så vi chansar på det genom att inte använda dessa jeans under några dagar och se om det försvinner.

Skulle det inte vara jeansen kanske det är mina converse som täpper till. Ja vet jag, nåt e det iaf som jag dagligen kommer i kontakt med. Jag lider inte av utslagen så länge jag slipper visa mig barbent. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0