Min plan för dagen...

Har ni tittat ut idag?
Är det inte fantastiskt att vintern äntligen är på väg. Lite små synd bara att regnet inte kan hålla sig borta nu och låta snön få lägga sig vit o fin på marken.

Planen var att inte lämna huset idag, måste tyvärr spräcka det då jag ska in till city ikväll o gå på markandsundersökning. Men fram till dess tänker jag inte gå utanför dörren. Just nu sitter jag o jobbar på alla uppgifter min coach gav mig. Inte enkelt kan jag lova...

Sambon ligger o sover, ska fara iväg till Gbg om några timmar. Så me andra ord kommer jag kunna sitta här ikväll igen utan bli störd. Vet dock inte när jag kommer hem, kommer inte ihåg hur länge undersökningen skulle hålla på. Hoppas dom bjuder på lite mat, tror inte jag hinner laga mig något innan.

Om en liten stund ska jag ha sanering av min handväska. Såg precis att Bull krypit in i den o somnat. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0