Kunde ju åtminstånde ha bjudit till lite...

Jaha då var vi där igen. Hela dagen har nästan gått o jag har inte bloggat överhuvudtaget. Kunde ju åtminstånde ha klämt in lite mms bloggning. Men men

Började morgonen me ett möte hos coachen, sedan vart det en trevlig lunch på nåt fik me Lotta. Efter det så virrade jag omkring i stan för att komma till make up store outleten. Jag vet vart den ligger men var lite ur balans när det gällde lokalsinnet. Kom från ett helt annat håll än vad jag brukar gå. *iqbadanka*

Väl på outleten köpte jag inte så mycket till mig själv utan endast en body lotion o en liten reseneccessär. Det var som sagt min mor som ville ha några flaskor remover.

Nu ska jag äta nåt. (Förmodligen thé o mackor som resten av veckan) Sen ska jag ta mig över till svärföräldrarna för att mata deras katter.

Ska försöka komma me lite roligare bloggning senare ikväll. Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0