Kan man bli en riktig looser...

Jag känner mig som en looser idag. Vaknade me världens huvudvärk och ju längre tiden gått idag desto ondare har jag fått i kroppen. En riktig looser som inte pallar en frost natt längre.

En saga kort. Jag o sambon åker in till Kungsholmen för att bowla me hans syskon. Vi kör fyra serier och dricker öl under tiden. Självklart vinner jag alla serier o totalen. =o) Efter det sticker vi över till Skotish pub o äter samt tar några till öl. Väldigt trevligt. Vi beslutar oss för att åka in till Gamla stan o gå på Liffey´s som kör live spelningar. Självklart blir det en hel del öl. Eller inte för min del, jag dricker faktiskt bara Bulmer. Så himla gott o det får mig verkligen att sakna tiden i Dublin. Det blev inte alls speciellt sent, tror vi var hemma nån gång vid 02.

Men shit va sliten jag är idag. =o(

Har försökt göra så lite som möjligt fram tills att Louise me familj äntligen kom hälsade på oss. Tack gumman för att ni kom hit! Barnen va lika glada som vanligt, kanske säger för mycket nu men jag skulle faktiskt kunna ta och kidnappa dom en helg. =o) Kram på er!!

När dom åkt åt vi lite lätt i vardagsrummet och kollade på "oskyldigt dömd". Där efter somnade sambon i soffan och jag fortsatte att titta på tv. Nu har jag fått upp sambon till sovrummet och jag själv funderar faktiskt på att gå o lägga mig me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0