Jag lovade ju mig själv...

Imorgon börjar jag som sagt mitt nya jobb efter ha varit arbetslös sen 15 augusti o arbetsbefriad sen 15 maj. Jag lovade mig själv att när jag får ett nytt jobb så ska jag vara mig själv och inte bygga upp en fasad som företag vill ha mig. Ska komma precis som den människa jag är och dom får ta mig för den jag är.

Men så står jag här iaf och vet inte alls vad jag ska ha på mig imorgon. Kan jag komma i svarta stuprör o ett par svarta converse, eller måste jag "klä upp" mig? Faan jag hatar verkligen sånt här. Va tusan ska jag ha på mig?? Har ju som sagt gått här hemma i några månader och inte alls bryt mig om vad jag tagit på mig under dagtid.

Jaja får väl ta o öppna garderoben och se vad jag kan hitta på. Vill inte vänta me det till imorgon. Vet hur det kommer vara imorgonbitti. Jag är inte den morgonpiggaste person ni träffat. Hatar mer eller mindre att behöva gå upp på morgonen. =o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0