Jag håller på att bli tokig!!

När ska dessa förbaskade utslag försvinna. Snart har jag kliat sönder både ben o fötter. =o( Hade garanterat valt 30 myggbett på varje ben o fot ist för det här. Antihistamin tabletterna o aloe vera gelen hjälper inte så på måndag måste jag ringa husläkaren. Hon ska få ta en redig titt på dessa utslag och berätta för mig hur jag blir av me skiten.

Pinsamt någ har jag inte kunnat raka bena på över en månad pga av detta. Men lite skit får doktorn faktiskt tåla. Tror någ att hon förstår mig när hon väl ser utslagen. Uscha, tänk om jag skulle ha rest med till Thailand. Hur kul hade jag haft det när dom andra legat på stranden hela dagarna?

Rädd att jag kommer klia ihjäl mig på söndag då jag ska ha en hel dag på stan me Lotta. Utslagen gillar inte när jag har jeans eller täta skor.

Tidigare idag kläckte min mor ur sig att jag kanske blivit allergisk mot katt igen! Inte troligt säger jag då! Varför skulle jag bara få utslag på ben o fötter då, borde jag inte få i ansikte, armar ja dom områden som oftast är i kontakt med katten?

Blä nu ska jag gå o duscha, brukar hjälpa en timme eller två ifrån att klia....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0