Inspiration, motivation o förändringar...

Sitter o målar naglarna medans sambon fått nåt plockryck. Meningen va att vi skulle fixa lite mera julstämning här hemma men den idén försvann me motivationen för julen.

Jag har fått dille på Make Up Store´s top coat matt. Använder den på alla mina nagellack just nu. Mest för att se vilka som verkligen passar till att vara matta, men sen lite för att jag tycker matt e lite snyggare än blankt. Dock har jag lite svårt ibland att bestämma mig för vilken som egentligen e snyggast. Vad tycker ni?



Just denna färg skulle jag någ behövt måla 3 lager av innan jag satte på top coaten. =o( Och ja jag suger på att måla naglarna. Men det e tur att man kan fixa till runt naglarna efter att man målat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0