Helt enkelt årets viktigaste...

Hoppas ni mår bra nu alla ni som var ut o festade in Halloween igår. =o)

Själv mår jag prima, tror jag iaf. Ska snart åka iväg en stund o hjälpa min mor med sin dator. Men innan har jag suttit o hållt på lite me mina naglar, finputsat på cv och funderat på vad jag ska ha på mig imorgon. De e måndag och jag har inget jobbet att gå till imorgonbitti, MEN jag ska på min första arbetsintervju imorgonbitti. E så himla nervös. Finns det någe läskigare än att sitta mitt emot nån annan och bli utfrågad?

Jag har iaf bestämt mig för att vara mig själv helt o hållet imorgon. Tänker inte hålla på att klä upp mig, ska komma precis så som jag tänker gå kläd om jag får jobbet. Varför hålla på att göra sig till? Man ger då bara en falsk bild av sig själv. Men visst jag tänker inte ha trasiga jeans, skitig tröja eller helt ruffsigt hår. =o) Nu ska jag ringa o fråga min snälla far ifall han kan tänka sig att köra mig dit imorgon. Har absolut ingen aning om hur jag tar mig dit kommunalt. =o(

Undrar om jag hinner ta mig någonstans innan dagens match tar slut. För er som inte vet så spelas årets viktigaste match nu kl 15:00. Göteborg mot AIK. Kan det bli mera spännande? Fram me telefonboken o se om jag kan få tag på nån me Canal +.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0