Har total fastnat för de...

Sambon har somnat sen länge sen. Vi skyller på jetlag fortfarande. Han iaf se "flickan som lekte med elden" innan han somna. Tycker faktiskt den va bättre än den första o ser fram emot att se den tredje snart.

Då sambon sover o jag e för nervös för att lyckas sova, sitter jag o spelar uno. Vilket inte är så ovanligt för mig längre. Har total fastnat för de där spelet. Tänkte ju köpa de riktiga kortspelet men såg att de gick loss på 120:-. För en jäkla kortlek! Nee då e det billigare o bekvämare att köra tunering på nätet ist.



Måste säga att de går riktigt bra för mig. Tyvärr spelas det inte om pengar utan juveler. Hade varit rik nu annars. =o( Jag spelade aldrig uno när jag var liten, så jag tar igen allt de där nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0