För eller emot bröstförstoringar??

Berättade tidigare om att jag vunnit en tävling där Macrolane stod för vinsten. Det jag vann var 200ml macrolane. Om jag nu väljer en bröstförstoring innebär det 100ml i varje bröst. Står fortfarande och tvekar, men e faktiskt lite sugen.

Macrolane är inte som en vanligt förstoring då dom stoppar in en silikonkudde. Utan detta ämne sprutas in i brösten och sedan tar kroppen upp ämnet och efter 10-12månader så har kroppen tagit upp allt. Är man nöjd med den nya storleken så fyllar man på innan det går helt ur. Detta ämne är helt naturligt för kroppen. Så jag ser egentligen inga nackdelar med att testa detta. Jo sambon såg en nackdel, han får inte röra mina bröst på ca 3 veckor. hahaha Förklarade att han kanske får ett par finare bröst att titta på ist. =o)

Inte för att jag alls är missnöjd med dom jag har idag, men jag är inte den som säger nej till att prova nya saker. En storlek större skulle jag någ kunna stå ut med att prova under ca 1 år. Men att göra en riktig förstoring me silikon tar emot, tror faktiskt inte jag skulle kunna lägga mig under kniven och göra en sån sak. Det här kan man dock göra under en lunchpaus och helt utan att bli nedsövd. Skulle jag behöva betala för det själv är frågan en helt annan sak, men nu får jag denna behandling så varför egentligen tacka nej?

Vad skulle du göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0