Fantasier o idér bara flyger omkring...

Jag har så mycket idér och inspiration som måste ut. Vill hitta platser o modeller som jag kan fota och sitta o retuschera. Måste lura iväg lite folk igen lr. Det tycker upp idér hela tiden som jag vill förverkliga. Men just nu känns det bara som att antingen suger vädret eller så hittar jag inte dom där rätta ställena att fota på. När man surfar omkring så ser man så otroligt vackra o häftiga foton hos folk....

Jag vill flytta till en coolare stad där det finns övergivna hus, rivna murar, mörka tunnlar, stora färgglada skogar, läskiga kyrkogårdar.

Men framför allt vill jag ha mycket bättre kamera. =o) Vågar man fråga sambon?

usch det är så mycket jag skulle vilja göra rent allmänt. Hade jag haft bil o körkort hade jag bara kunnat sätta mig i bilen å sticka till platser hela dagarna. Hade jag pengar skulle jag kunna åka in till city varje dag o fota snygga, coola o udda personer. Funderar faktiskt på att ta mig in till Gamla stan nån dag o fota lite. Häftigt me alla löven och när det börjar bli lite mörkt på kvällen lyser alla gatulampor upp. Nån som vill joina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0