En 2:a gång...

I förra veckan var jag på en arbetsintervju här i närheten. Eller ja rättare sagt 4min gångväg ifrån mitt hus. =o)
Men till saken, dom ringde för en stund sedan o ville att jag kom över på en andra intervju! Det kan väl bara vara positivt? Till saken hör egentligen att jag vet inte vad jag känner för det här jobbet. Det är arbetsuppgifter jag kan o tycker är roliga, stämningen o kontoret verkade helt okej. Men det är nåt som får mig att tveka lite.

Måste fundera ut vad det är innan jag ska dit på intervju. Vill ju verkligen ha ett jobb nu och det här jobbet borde vara det perfekta.

Nu ska jag hoppa in i duschen o sedan ta mig iväg till "Projekt 1". Jag hoppas inte att det blir en sen kväll, vill hemma o slappa framför tvn. Har ju bara två såna dagar kvar innan sambon kommer hem igen. hehehe

Ciao ciao så länge!

Ps. Ni får ursäkta att jag e lite frånvarande ifrån bloggen även då jag sa att jag skulle uppdatera mycket. Men jag försöker njuta av tiden ensam i huset =o).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0