Det kommer mera...

4 november och det snöar hemma hos mig. =o) Eller snöar kanske var att ta i, det faller mini mini flirtisar från himlen...

Är nyss hemkommen efter ha varit en sväng in till city o träffat min coach. Väldigt skojigt o givande. Kommer berätta mer om det ikväll. På väg ifrån coachen till tåget steppade jag in i lite favoritbutiker som Monki, Ordning & Reda, Make Up Store, Weekday o Åhlens. Köpte en tröja på Monki o två par örhängen på Complement/Åhlens och självklart en foundation ifrån Make Up Store. Eftersom jag har lite ont om tid nu då jag ska iväg till "Projekt 1" om några minuter så kommer jag visa det jag köpt lite senare ikväll när jag kommit hem. Kommer kunna sitta här under hela kvällen då sambon far ner till malmö för att jobba idag.

JOO! Jag fick ett paket med posten idag. =o) Whii så glad och så snyggt...

Kommentarer
Postat av: AF

Usch, va tråkigt med snö... :/

2009-11-04 @ 13:47:32
URL: http://actingfoolish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0