Det här är inte alls bra....

Det här e inte alls bra. Igår kväll gick jag runt o frös, hade ont i kroppen och kände mig allmänt deppig. Efter ha försökt somna i över 2 timmar gick jag upp på toa, samtidigt tog jag tempen. Japp jag hade feber! Grattis säger jag bara.

Idag mår jag dock bättre om man bortser ifrån magknipet. Men det har sin narturliga förklaring. "Projekt 1" har jag skjutit på ett tag, ska dit om en stund och trixa fram till 15tiden, hoppas det inte drar ut på tiden. Och sedan hoppas jag att sambon hinner komma hem innan jag ska vidare till Globen. Han sitter nämligen på busskortet. Biljetterna till konserten är utskrivna och bord är bokat på Globen Star. =o) Självklart är både stereon o poden laddad med massa P!nk.

Nu får ni hålla tummarna för mig att febern inte kommer tebax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0