Det där me kläder....

Det är snart jul o nyår som ni redan vet. Iår ska jag hittills gå på 4 julmiddagar + 2 "julaftonar". Min tanke var att jag iår skulle spexa till det lite med att klä upp mig på nåt sätt jag inte brukar.

Skulle vilja hitta nåt snyggt me paljetter, glitter eller liknade. Men min kroppar har otroligt svårt för såna plagg då jag lätt kan se minst +10år i sånt. Och eftersom jag inte e speciellt lång o slank har jag ytterligare ett problem me att hitta något som sitter bra. Men drömmen vore att hitta någon snygg klänning eller överdel som får mig att känna mig snygg och inte gammal o tjock i. Kollade runt lite på dom vanliga butikskedjorna men hittade inget som sa wow.

Har ni några bra tips?

Om jag får det här jobbet jag ska till imorgon så måste jag börja se över min garderob igen. Det blir till att införskaffa kläder som passar för ett jobb bakom receptionen. Kommer förmodligen inte kunna gå runt i tshirts, svarta stuprör o converse hela dagarna då. =o(

Men första case e att hitta några roliga outfits inför alla juljippon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0