clementiner, sushi, julmust o glasspinnar...

Den här veckan kommer inte sluta bra. Under denna dag har jag lyckats klämma i mig 7 clementiner, en sushi, julmust, 4 glasspinnar o två mackor. Inget nyttigt överhuvudtaget. =o(

Varför jag fick för mig att äta glasspinnar i detta skit väder kan någ bara min far svara på. Vi var iväg o handlade lite mat, som vanligt hamnar vi i frysdisken me all glass. Jag o min far är lika glasstokiga. Helst Ben & Jerry. Men iaf, coop hade erbjudande om ett paket med 8 glasspinnar för 9,90:- och självklart slog vi till. Så under en bilresa på 10min klämde vi oss alla. Ville hinna äta upp alla innan min mor kommer in i bilen. hehehe

Så nu mår jag faktiskt inge vidare. Får dock skylla mig själv. Men blev så himla sugen på att sminka lite. Så just nu håller jag på att testa olika skuggningar. Kanske får ni se några här. Jag är nämligen helt värdelös på att fota sminkningar. Så nu åter in till skrubben och fortsätta sminka lite. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0