Brittan - 3

Alla har säkert redan hunnit se Britney Spears nya musikvideo "3". Bara jag som e lite sen, eller så har jag faktiskt inte brytt mig så mycket om att den skulle släppas. Men för en liten stund sedan snubblade jag in på den och var självklart tvungen att se vad denna hysteri varit om. Det slog mig att hennes danssteg inte har utvecklas så mycket genom åren. Det är fortfarande dom där typiskt "Brittan" stegen i videon. Sången skall vi någ inte tala om då jag inte alls gillar den. Men jag ser inte ner på dom som tycker om henne. Det är som sagt inte min musiksmak överhuvudtaget, alla kan inte vara lika.



Jag vill ha musikvideos me lite handling, nåt som fångar. Denna var långt därifrån tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0