Biig problem....

Nu e det äckelvarning, så e du känslig ska du inte kolla på fotot nedan.

Som jag berättade för ett tag sedan har jag problem med utslag på ben o fötter. Fattar inte varför jag får dom. Visa dagar kliar det och andra inte. Utslagen sitter i 2-3 dagar och sedan försvinner dom i några dagar. Nu under kvällen har jag märkt att jag fått mycket mera utslag över hela benen o fötterna. Försöker gå igenom vad jag gjort eller haft på mig idag som kan vara liknade dom andra gångerna jag fått några.

Har ni sett någe liknade?? (klicka på bilden för att få den större)


Ja jag har håriga ben! Men det e bara för att jag inte vågar använda mitt raklödder så länge jag har utslag...

Usch nu känns det som jag vikt ut mig. hehehe

Kommentarer
Postat av: j

Ojdå! Såg inte roligt ut :S Men jag har häst iaf och om jag kommer i kontakt med hö så får jag sådär på ex händerna & armarna, det kliar också:S Du kanske är allergisk mot nåt helt enkelt eller så!

2009-11-04 @ 21:33:05
URL: http://jossipossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0