Bara lite blaj helt enkelt...

Idag är en sån där trist dag. På onsdag kommer sambon hem och det borde väl vara städat hemma då antar jag. Så idag är det dammsuga, skura, tvätta o diska som står på schemat.

Väntar oxå samtal ifrån vårdcentralen 13:35. Hoppas att jag får en tid antingen i eftermiddag eller imorgon. Efter att jag har börjat smörja in fötter o bena med LdB så har det faktiskt blivit mycket bättre. Men känner att det kan vara värt att få det undersökt iaf.

Bull går runt på nedervåningen o gnäller. Han gillar absolut inte dammsugaren. Förr kunde vi ställa dammsugaren i ett rum vi inte ville att han skulle vara i. Nu har han listat ut det och går in iaf. Det e bara när maskinen låter som han sticker iväg.

Hm undra om man ska ta och baka något idag kanske? Ska kolla igenom köket och se vad vi har hemma, nåt skoj skulle man någ kunna hitta på. Eller så får jag gå o handla, måste någ göra det iaf. I fredags köpte jag två ljusstackar på Ikea som jag skulle vilja ha svarta klotljus i. Så ja det blir en sväng till Coop lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0