Är i smått chocktillstånd över en vinst...

Sambon har lämnat mig för Thailand i en vecka och jag sitter här vid datorn i smått chocktillstånd. Fick precis ett mail om att jag vunnit en tävling. Kommer inte alls ihåg att jag tävlat om denna vinst, eller framför allt varför.

Jag har iaf vunnit en behandling med Macrolane. Men problemet e att jag inte har en aning vad jag vill förstora eller korrigera på kroppen. Hade dom lottat ut en fettsugning lr liknade så hade jag förstått varför jag tävlade. hahaha

Är det någon som använt sig av Macrolane?


Jag tänkte maila tebax till kliniken som kontaktade mig och fråga vad denna vinst egentligen innebär. Dom kan ju knappst "bjuda" på en bröstförstoring som kostar över 9000:-. Undrar om sambon skulle bli glad när han kom hem o jag gjort en bröstförstoring bara så där? hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0