Ang. Skärpning Lindex...

Såg inatt när jag kom hem ifrån konserten att jag fått en kommentar som gjorde mig lite arg. Eller rättare sagt den var skrattretande. Istället för att gå in på personens blogg och svara så beslöt jag mig för att skriva direkt här i bloggen.


Denna kommentar fick jag:


Mitt svar:
På tiden att ni smala får en egen kollektion? Vart har du varit när H&M o TopShop släppt alla deras externa design kollektioner? Kan ni vara snälla o räkna upp dom klädkedjor som släppt en extern klädkollektion till oss "stor vuxna" människor, tack. Oftas när det kommer in special designade kläder till olika kedjor så kommer dom inte alls i storlekar över 42. Väldigt sällan i storlek 44. Varför ska inte vi som har storlek 44 o upp få ta del av dessa snygga kläder som kommer ut någon gång om året? Det finns ju bra många fler butiker för smala människor än stora. Gina Tricot o BikBok har sällan storlekar över 42-42. Lindex, Kappahl o H&M har avdelningar för stor vuxna. Visst men hur snygga är oftast dom kläderna? Dom är inte speciellt tuffa eller ungdomliga.

Så jag tycker din kommentar saknar helt mening Caroline, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0