*Älskar honom*

Sambon ringde precis. Han ville veta vilken skostorlek jag. =o) Whii han håller på att köpa converse till mig. *Älskar honom*

Ni kanske tycker jag är konstig som blir så lyrisk av att han köper presenter till mig. Men ni som känner honom vet att han hatar att shoppa. Ska han köpa något till mig när han väl e ute och reser vet att det kommer ifrån taxfree butiken som är den minsta på flygplatsen. Det skall gå fort och helst absolut inge folk i butiken. hehehe

Men nåt som gör mig ännu gladare av hans tidigare sms idag är detta.
Våran sms:

Jag - Här skiner solen idag och Bull är på krigsstigen
Sambon - Här har det varit molnigt hela dan o snart ska vi gå å äta
Jag - Bra då e du inte så brun när du kommer hem
Sambon - Näe har inte fått nån färg alls men jag sparar mig tills nästa gång vi åker hit. :)

Å vad skoj, han älskar verkligen Thailand och tyckte att flygresan var helt värt det. Nu får jag äntligen åka till nåt annat soligt land än Grekland. Det där e ytterligare en sak som bara dom vi känner vet om. Han avskyr att flyga, får helt enkelt panik flera dagar innan. Mår dåligt, får feber, svimfärdig. Väldigt lägligt då han jobbar med flygplan och måste iväg o resa väldigt ofta. När vi åkte ner till Parga för 2år sedan fick han valium av mig, jag pallade helt enkelt me att sitta där brevid honom under flygresan. hihi kanske elakt, men jag gjorde det faktiskt för hans egen skull. Och det funkade. Han frågade efter såna tabletter nu när han skulle åka, men han fick inga såna utan jag köpte receptfria tabletter åt honom. =o)

Nee nu ska jag hoppa in i duschen och sedn ta mig hem till mina föräldrar för lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0