9månaders väntan....

Den 23 februari köpte jag två biljetter till P!nk. Imorgon är det som sagt dax att gå ta sig till Globen och förmodligen titta/lyssna på en oförglömlig konsert. Ser verkligen fram emot det. Har precis skrivit ut biljetterna och funderar vad tusan man skall ha på sig. Eftersom vi har ståplatser så vill jag inte ha för mycket kläder eller en stor väska.

Det blir en lite små stressig dag imorgon då jag ska hålla på me "Projekt 1" fram till 15 tiden och sedan försöka ta mig hem fort för att göra mig iordning. Klockan 18 ska jag vara inne på Globen och träffa resten av tjejerna. =o) Så nu måste jag faktiskt stänga av datorn och fortsätta med mina uppgifter som skall vara klara när jag ska träffa coachen på onsdag morgon....

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0