Känns nästan helt omöjligt....

Jag har så jäkla svårt att skriva me dom nya naglarna och mitt lilla tangentbord. Men men ska försöka lite iaf.

Sambon flög till Oslo igår för att vara där hela veckan. Så det e rätt tyst här hemma, ja förutom när Bull får sina rallyanfall. =o)

Själv har jag tänkt att försöka hitta 12 snygga foton som jag tagit o göra en kalender. En sån där väggkalender. Känner att det behövs då sambon inte har nån koll på vad som händer om dagarna. Och så kan det vara skönt att få reda på lite innan när han ska ut o resa.



Eftersom jag var så otroligt nöjd med fotoboken ifrån FujiDirekt så kommer självklart denna beställning gå dit oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0