Ibland känner jag mig bara så himla instängd...

Är läskigt trött, ja och omotiverad. Nästan lite små deppig. Vilket jag inte borde vara då jag nyss fått världens bästa jobb. Men de e det här me kläder. För nån månad sedan fick jag ett ryck o tömde min garderob. Vilket slutade me att jag slängde nästan 3 stora svarta sopsäckar me kläder. Nåt som inte alls va bra. Jag har ju för tusan inget att ta på mig idag som inte får mig att se ut som en tygsäck. Måste verkligen komma ut o hitta lite kläder. Ja lite kläder som inte sitter som säckar på mig. Ska helt enkelt sluta köpa stora kläder. Vet att det får en att känna sig smalare men inte tusan ser man smalare ut, nope tvärtom!! Första case e att få sambon att inse att jag verkligen måste lägga pengar på kläder denna månad. Han fattar nämligen inte mitt problem.

En helt annan sak. Satt och tömde över alla foton ifrån mobilen och hittade en bild på mig i glasögon. Nåt som inte sker så ofta idagsläget. De är inte så många som sett mig i glasögon faktiskt. Försöker använda dom så ofta som möjligt, men ibland känner jag mig bara så himla instängd i dom. =o(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0