Glamour, Oslo o Operakällan...

Jag har filat ner mina naglar lite och tänkte se hur bra jag kan skriva på tangentbordet. Dock kom det en katt och la sig ivägen så nu skriver jag sämre än vad jag gjorde me långa naglar. =o(

Så där ja nu gick han. Eller han satte sig upp så jag når tangentbordet. Det går bra mycket bättre att skriva nu me lite kortare naglar. Hoppas dom på salongen inte blir sura när jag kommer och ska fixa till dom om 2-3 veckor. hehehe

Annars händer det inte så mycket här. Sambon är som sagt i Oslo. Jag väntar på kläder ifrån H&M som skall komma med posten vilken dag som helst. Försöker samtidigt hitta något som jag ska på dom olika julborden.
På söndag är det på Kaknästornet, tisdag Operakällan och där efter ett lite mindre julbord som inte kräver något speciellt i klädväg. Men va tusan ska man ha på dom andra två borden?

Det på Operakällan e med det nya jobbet. Kan vara kul att ha något nytt och skoj.

Nee nu ska jag gå ner o fixa morgondagens lunchlåda, sedan sängen o nya Glamour. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0