Dött eller inte...

Jag vet att det verkligen är dött i bloggen här, men jag e helt slut på kvällarna. Men jag ska inte klaga, jag har nämligen kommit till ett kanon företag där jag planerar att stanna länge. =o)

Just nu sitter jag hemma hos Lotta och e barnvakt. Hon o hennes sambo är nämligen ute på bio. Så jag tänkte vara lite snäll och ta hand om lillen. Han sover dock. hehe jag måste faktiskt försöka hålla mig vaken i 2 timmar till så han kan få lite mat. E hur trött som helst. =o(

Imorgon ska jag in till city o träffa Lotta dirket efter jobbet. Vi ska ut o äta sedan ta oss till Nelly high heel party.

Nee nu blir det lite singing bee och läsa alla 1000 tidningar som finns här. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0