Vem beställde....

Jaha vem var det som beställde skyfall idag? Jag skulle ju fortsätta måla fönster, vilket sprack nu. Men men vi passar på att hänga upp vår sovrumstv på väggen istället. Då kanske jag slipper ha sambon på min sida av sängen varje natt för att han tycker att tv står för nära honom. =o)

Annars händer det faktiskt inte så mycket skoj just nu. Igår försökte jag beställa väskan ifrån ASOS men de gick inge vidare. Jag kunde inte logga in på mitt konto, väntar på att jag ska få mitt lösenord.

Igår kväll tittade vi på Nuremberg. Är faktiskt besviken då alla pratade engelska o att det var massa kända amrikanska skådisar me. En sån där film skall göras av o med tyskar o judar annars är den ingen bra. Ikväll blir det Hitlers hantlangare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0