Världens finaste present

Igår hade jag det jätte trevlig me L. (såg dock att mms inte gick fram när det skulle, se nedan)
Vi träffades på Stureplan men tog oss vidare till Zanzibar på Bibloteksgatan. Där beställde vi Rosé och sallad. Urgott även då dom glömde min dressing o melon. Men men. Efter maten tog vi en kaffe. Och där måste jag bara säga urgott igen, så himla gott kaffe. L var inte sen att fråga om hon fick köpa en påse me deras bönor då den sorten inte säljs i butik. Den påsen gav hon till mig. =o)

Men under middagen fick jag min 30 present. Helt otroligt!! Ett halsband i från Efva Attling.



Efter Zanzibar promenerade vi upp till Biograf Park där vi skulle se förhandsvisningen på "The Ugly Truth". Helt okej film, skrattade så jag nästan grinade vid några tillfällen. Helt klart sevärd om man gillar "tjejfilmer". Strax innan filmen var slut började folk resa på sig och springa iväg. Dom 300 första som kom till Solidaritet skulle nämligen få en goodiebag. Eftersom nästan hela biosalongen tömdes så hängde vi på. Kön till Solidaritet var så lång att den sträcktes förbi East och deras uteservering. Hehehe gratis är gott. Både jag o L fick oss en goodie. Inne på Solidaritet drack vi rosé ifrån Bodvár. Väldigt gott, dock beställningsvara på bolaget. Vi blev inte så långvariga där eftersom L skulle upp tidigigt o jobba, jag ville inte stanna kvar själv o låta henne gå hem själv så jag drog mig hemåt...

Det var vår ondag. Kanon trevligt o jag gick me ett leende på läpparna hela kvällen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0