Här kommer jag...

Ja jag vet att jag borde sitta ute i solen nu när det är kanon väder ute, men jag pallar inte mer än en timme ute i solstolen.
Tänkte väl ta och presentera mig själv så ni kanske får ett humm om vem det är som skriver här.

"Kan väl som sagt säga att jag är 30 med verken minus eller plus framför. Roar mig just nu med att få dagarna att gå utan arbete. Älskar allt som har me rock, fotografering och prylar att göra. Jag är en liten pryloholic. En sådan utan en massa pengar. Så det kanske blir mera titta men inte röra. Bor i min första egna villa med sambo o katt. Följ min utveckling i huset och runt om i livet helt enkelt...

Klassas väl som överviktig eller tjock kan man säga. Vilket kanske är ett stort hinder eftersom jag älskar mode. Men skam den som ger sig, det skall tränas resten av året. Vägrar gå på massa dieter utan tränar hellre och tänker lite mera på vad jag egentligen äter.
"

Så man kan väl sammanfatta det hela me att denna blogg kommer handla om prylar, mode för strl 44+, hus o trädgård, foto och en del rock. Stanna om du vill, jag tänker inte tvinga dig. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0