TRESemmé stylingprodukter

Igår testade jag TRESemmé vitamin E & Pro vitamin B5 restructing deep conditioning treatment. Gosh vilket långt ord. Men men som sagt jag provade det igår för första gången. Måste säga att jag blev otroligt positivt överraskad av den. Under tiden jag masserar in produkten känner jag att alla tovor som jag oftast får när jag tvättar håret försvinner direkt. Håret blir otroligt lent och lätt arbetat. Vissa stunder känns det som jag tappat allt hår då det blivit så lent. =o)

Lukten o mjukheten sitter fortfarande kvar dagen efter, vilket väldigt sällan sker med såna här produkter. Jag ska försöka fortsätta använda produkten regelbundet o hoppas på att min hår gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0