Tidningskungen...

Inne hos Tidningskungen.se kan ni hitta över 600 olika tidningar till otroliga kampanjepriser. Självklart inte bara svenska tidningar utan oxå utländska. Surfade runt lite på sidan och hittade faktiskt en hel del tidningar jag skulle vilja skaffa mig. Dock stoppar min sambo mig ifrån att starta upp några nya abbonemang på tidningar. =o( Vi kan snart starta en majbrasa me alla mina tidningar enligt honom. (Kanske borde kalla mig Tidningsdrottningen) Det kanske inte är så svårt att lista ut att jag ÄLSKAR tidningar, allt ifrån mat, inredning, tjejtidningar o mode... Ge mig vadsom helst och jag lovar att jag läser sida för sida......

En tidning dock som jag hittade ett väldigt bra pris på var ELLE, 3 nummer för 49:-. Det kallar jag ett klipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0