Stackars liten...

Tror faktiskt att jag ger upp för denna natt. Har fått ont i magen, förmodligen pga thé drickandet o så ligger Bull här nedanför o e sur. Han vill gå o sova men gör inte det fråns jag gör det. Stackars liten!

Spar nattens avsnitt av "Paradise Hotell" till imorgon. Måste ha något pausprogram då jag ska vika o stryka tvätt till en förbannelse. Ska se om jag hinner klippa häcken oxå. Om vi ska åka till landet på onsdag så ville sambon att alla såna där sysslor ska vara klara. Herregud! Han e rena slavdrivaren, har jag ju "semester"......

Så om vi sticker iväg till landet på onsdag-torsdag så lär det vara rätt tyst här fram till på söndag då vi inte har någe internet där uppe. Måste dock tror jag försöka lösa den saken då jag måste komma åt mina mail hela tiden, ja och framför allt så måste jag kunna kolla jobb.....

Men men vi får se!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0