Snart e hösten här...

Sitter o väntar på att "Paradise Hotell" skall börja, så just nu fördriver jag tiden me att surfa runt på olika sajter som kan erbjuda mig nåt till i höst. Hamnade på IKEA.se och insåg att jag måste ha nya gardiner till vardagsrummet. Har haft dom nyvarande lite för länge snart. Problemet e att jag har väldigt svårt för färg i just detta rum, mönster är inge problem.



Det lutar mot Majken eller Gunilla faktiskt. Vårt vardagsrum består egentligen av två rum, med endast en liiiiten avskärmning. I den del där dessa gardiner skall sitta är sk tv/soffdelen. Soffan är i benvit skit o soffbordet är vitt me glasskiva. Så just den delen är väldigt ljus. Men så kommer den delen där öppnaspisen o matbordet är. Möblerna går i mörk trä o klädseln är vinröd. Hemskt! Jag vet, men vad ska jag göra?? Det är ärvegods o sambon vill behålla det.... I det lilla fönster som är vid matdelen kommer förmodligen det endast sitta en liten kappa i vitt (som det gör idag me).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0