Shopping innan resa...



Om vår resa blir av den 4 oktober så vill jag köpa lite onödiga saker. Det är ju hela nöjet me att få planera en resa tycker jag. Man springer runt o köper massa saker man skall ha med sig och sedan är resväskan full på dit resan redan. Även då jag inte alls reser lika mycket nu som jag gjorde för något år sedan så är det alltid bra att ha lite reseprylar. Som en snyggt passbok tex. Ja eller varför inte en praktisk o snygg reseplånbok. Har ingen lust att ta med mig min stora plånbok som jag bär till vardags, den är lika stor som en kuvertväska....

Jag har ju bott i Dublin tidigare men känner mig lite nollställd över vad man ska hitta på. Det var ca 10år sedan jag var där och det har någ hänt en hel del. Nån som varit där nyligen o kan rekomendera lite roliga saker/ställen att besöka??

Det jag vet idag är att jag ska ta mig ut till Balckrock där jag bodde o se hur det ser ut, det kommer garanterat bli ett besök på Jameson o Guinnies om jag känner min sambo rätt.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Va roligt att du är med i utlottningen :) Vad tycker du generellt om bloggen?

2009-08-18 @ 18:42:07
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-06 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0