Rhubarb och Cruising....

Det är en sån där dag då jag inte alls vet vad jag ska göra. Sambon jobbar som vanligt o Bull ligger o snarkar i garderoben. Är inne på tredje koppen av Vanilla Rhubarb. Så jäkla gott, men kan någ tänka mig att det inte är så himla nyttigt att dricka för mycket av det. hehehe

Som sagt fredag idag. Funderar på om vi ska grilla ikväll, vet dock inte om vädret håller i sig. Är det sommar fortfarande eller är hösten på G? Det är nämligen inte så jäkla varmt ute även då solen skiner...

Imorgon ska jag ev över till Barkaby o fota och under kvällen är det Sthlm Crusing. Så me andra ord är det 10år sen imorgon som jag o min sambo fick upp ögonen för varandra. Trist någ delar han inte mitt intresse för bilar så han lär förmodligen inte följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0