Piss gris...

Min spargris mår inge bra idag, den är nämligen tömd. Fick en chock när jag kollade mitt konto för en stund sedan o insåg att jag endast har 12:- kvar att leva på denna månad. Jag hoppas innerligt att vi har all mat hemma så det räcker en vecka, annars måste jag fråga sambon om pengar som vanligt. Så man kan säga att jag längtar till den 25 augusti då jag får slutlön plus semesterersättningen.



Så vad ska man hitta på att göra under en vecka utan pengar? Planen var att åka upp till landet på onsdag, men vette tusan om de e så kul när man inte kan handla nåt extra medans man är där.. Ska prata me sambon ikväll o se vad han säger.

Kommentarer
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Ja, man får leva livet utan en massa pengar :)

2009-08-17 @ 13:09:10
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0