När katten är borta dansar råttorna på bordet....

Om några timmar kommer sambon hem. Just nu sitter han på flyget mellan Dublin o Köpenhamn. Har jag tur så hinner jag se hela "Paradise Hotell" innan han kommer hem inatt.

Men innan dess måste jag hinna me lite saker. Sopa undan mina middagsspår ifrån McDonalds, slänga iväg alla tom flaskor som jag samlat på mig under några dagar. (Nåt han inte sett tidigare). Tömma tvättmaskinen som vart klar i måndags förmiddag. *oops* Och sist men inte minst leta upp alla kvitton ifrån gårdagens shopping o se till att dom inte ligger synliga på mitt rum.

Sen är det tvsoffan som gäller hela kvällen. =o)
20:00 Paris Hilton's my new BFF
21:00 Real housewives of New York
21:55 So you think you can dance
23:50 Paradise Hotel 4

Min tisdag är räddad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0