Motivation på övervåningen...

Idag har verkligen hösten kommit känns det som. Det är första gången på ca 2 månader som det är svalt på övervåningen. *Jubel*

Tror faktiskt att det här blir en slappar söndag, är lite små trött från gårdagen då jag vandrade runt o fotade bilar precis hela dagen. Ska sätta mig o gå igenom alla foton imorgon när sambon är på jobbet, idag har jag ingen motivation till det. Kanske skulle ta och städa o plocka lite här hemma. Vet en som blir glad då me tanke på att han ALLTID gnäller på att jag aldrig gör nåt hemma. Vilket oxå gör att man tappar motivationen till att göra nåt.

Nee slut gnällat, jag ska gå ner o göra mig en kopp thé. På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0