Ljuvlig helg...

Otrolig skön morgon att vakna till. Det känns att hösten verkligen är på G. Om någon missat det så älskar jag hösten. =o)

Denna morgon började me frukost på sängen av sambon. Tyvärr har jag ont i magen nu då jag inte alls är van att äta direkt på morgonen, måste aktivera mig ett tag innan. Men men det kan de vara värt. Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Förhoppningsvis inte mycket alls.

Igår cyklade jag äntligen iväg till giganten och köpte mig Sims 3. Testade att spela lite igår, men inte tillräkligt mycket för att säga vad jag tycker om det än. Vi testade oxå ett nytt recept igår till middag. Jag gillar inte alls lax men fastnade faktiskt väldigt mycket för det här recepten. Kan verkligen rekomendera. Vi hittade det hos "Allt om Mat". Västerbottenlax m. ljummen potatissallad & romsås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0