Läskigt varmt här...

Mitt på dagen visade vår utomhus termometer 35,3 grader. Inge skoj då det inte finns någon skugga på tomten. Så me andra ord höll jag mig inne nästa hela dagen. Men imorgon måste jag ta mig ut igen o sola.

Pga värmen gjorde vi en stoor kycklingsallad till middag idag. Hoppade över rosé och tog oss en iskall öl istället. Nu tror jag vi ska sätta oss nere i gillestugan o se på film. Vi har blivit riktigt filmberoende denna sommar då det varit så varmt om kvällarna. Är så himla glad över att vi har gillestugan nere i källaren. Där går aldrig tempen över 20 plus. =o)

Jag kanske skulle ta och skriva lite om alla filmer vi sett. Det har som sagt blivit en hel del denna sommar. Dock har det blivit en hel del tyska krigsfilmer, då både jag o sambon är intresserade av vad som hände med alla judar osv. För två år sedan var vi ner till Prag för att se Theresienstadt och nu är målet att åka till Krakow för att se Auswitch. Nån som varit där och kan berätta lite om det e värt att åka dit??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0