Inredning före skönhet??

Igår när jag stod i min sminkskrubb insåg jag att det verkligen är kasst ljus där inne. Jag måste skaffa mig flera lampor. Funderar på att skaffa en skena me belysning och sätta under den översta hyllan. På så sätt tar den inte massa onödig plats ifrån någon av väggarna. Eftersom skrubben inte är speciellt stor så behöver jag all plats jag kan få. Visst vore det kanon me ett riktigt sminkbord o stol där inne, men det får jag någ hoppa än så länge. Funderar oxå på att köpa en helfigurs spegel o sätta på insidan av dörren. Då kanske jag slipper stå framför den lilla bords spegeln jag har idag. Visst är den kanon då jag kan snurra på spegeln o få ansiktet förstorat.


Hur skulle ni göra om ni hade denna skrubb och alla dessa saker som man vill ha framme?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0