Ibland är man bara för mycket...

Pengarna är som sagt helt slut och jag har ingen lust att fråga sambon om pengar. Han kommer nämligen få betala allt som ska handlas på landet. Räknade ut att vi handlat mat för 3886,92:- mellan den 23 juli - 14 augusti. Är inte de lite väl mycket för två personer o en katt? Vi äter inte speciellt lyxig mat på vardagarna, visst att det blir lite färsk fisk o sånt på helgerna. Men ändå, så himla mycket pengar för lite mat??

Det är iaf en vecka kvar till lön och just nu har jag inget snus o endast en cigg kvar. Visst är det bra, jag både röker och snusar. Nee så farligt är det inte. Jag röker faktiskt mest nu eftersom jag har tiden att gå iväg. Röker inte alls lika mycket nu som jag gjorde innan jag slutade 2006. Mellan 2006 och 2009 snusade jag bara. Rökningen startade igen den 11 maj i år då jag fick "sparken". Jag har lovat mig själv att sluta med rökningen den dagen jag får ett jobb. Förhoppningsvis lägger jag då av med snuset.  Nu blev säkert några glada då jag erkännt att jag snusar. Men herregud det borde väl ni ha sett, det är inte precis att snuset är osynligt under läppen. Visst att jag snusar mocca mint som är i en mindre modell så den är väldigt diskret. Jaha mycket skit snack blev det här. Men jag ville någ bara komma fram till att undra hur jag ska fixa fyra dagar me sambon och svärföräldrarna uppe på landet utan verken cigg eller snus.

Jaja nu ska jag gå o packa lite. Har inte ens funderat på vad jag ska ha med mig förutom blåställ o gummistövlar. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0