Hemma i stora staden igen...

Så då är vi hemma i staden igen. Ni ska bara veta hur skönt det var att komma hem o få sätta sig på en riktig vatten toalett. Hahaha

Ne men ärligt vi har haft en skön helg. Dock började den inte så bra då vattenpumpen i huset frysit sönder och då gjorde att vi inte hade något vatten. Inget man var beredd på när man kom upp sent i torsdags kväll. Så inge tvätta händerna, diska, dricka vatten eller duscha. Ja jag hade lite problem att koka potatisen oxå, men det löste jag med att koka den i mineralvatten. Inte varje dag man gör något sådant.

Fast nu är vattnet löst, sambon fick sin telefon som vi åkte till Örebro o köpte. Jag fick ett gäng liter med kantareller och Bull har fått vari ute precis hela helgen.

Så nu ser jag fram emot tjejhelgen där upp i slutet på september, då det oxå är sveriges störta marknad i byn..

Jo jag har inte haft något internet under helgen heller då dom gjort något me nätet. Har knappt haft någon täckning på mobilen heller. Vilket var lite oroväckande i bland med tanke på att vi stängde ner den fasta telefonen för 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0