Hemlis, pizza o ring...

Nu på kvällen harj jag varit iväg på lite hemligheter. Vill så gärna berätta men måste vänta några veckor. (ingen tv inspelning som alla stora bloggare verkar ha gjort). Det är inte det att jag inte får berätta utan mer att jag vill hålla det hemligt för dom flesta jag känner än. Men jag måste bara få ventilera mig lite. =o)

När jag o sambon kom hem åt vi pizza, nåt som sambon lääängtat efter länge. Och nu sitter jag o väntar på att dom två sista avsnitten av Paradise Hotell ska börja. Hoppas jag inte somnar.

Om nån timme kommer föräldrarna hem ifrån Tyskland. Dock har dom verken hittat min ring i från Dyrberg & Kern eller någon snygg kuvertväska. Vin har dom köpt som jag ska ha med mig till tjejhelgen. Så nu ska jag ut o jaga efter min ring. Vill verkligen ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0