Godmorgon!!

Solen skiner redan för fullt men jag har inte orkat gå ut något än. Sitter här framför datorn o kollar jobb. Himla skoj va?

Usch gillar inte det där me att söka jobb och speciellt inte att gå på intervjuer. Men men det måste göras så nu tar jag i hårdhandskarna och söker för fulla muggar. Annars så vet jag inte alls hur planeringen ser ut för idag. Har dock lovat att fylla mina föräldras mp3 spelare me musik innan dom sticker till Turkiet imorgon. Är inte alls avis.

Men först av allt ska jag någ ta mig en dusch, är fortfarande lite små seg från igår. Vi grillade, drack rosé o lite drinkar. Natten avslutades me öl och film. ("Pride & Glory") Ingen höjdare precis, kan egentligen bara säga *gäsp* om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0