Glömt eller förträngt??

Ja det är frågan. Men iaf så har jag inte betalt mina räkningar än kom jag på för en liten stund sedan. Inte bra, fast å andra sidan har jag bara fyra räkningar att betala varje månad. Resten fixar sambon. Så hur kan man glömma att betala dessa fyra räkningar, det är ju inte precis att det tar lång tid att betala dom.

Och just denna månad borde jag inte ens bry mig då jag fick så mycket pengar i slutlön. Kanske just därför, rent ut sagt blivit lite dumsnål. hahaha

Men men nu ska jag iaf betala dom, sen försöka fixa lite att äta innan jag ska iväg på dagens hemlighet. (Hänger ihop med hemlisen jag skrev om här om dagen). Så just nu är jag skit nervös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0