Fujifilms fotobok



För några år sedan beställde jag en foto bok som innehöll min o sambons sommarresa till Parga. Blev otroligt överraskad när jag fick hem boken och såg dom fina fotona. Skulle vilja beställa en sådan bok för varje resa eller tillfälle något speciellt händer.

Visst är det enklare att ta fram en bok och visa alla foton man tagit vid ett tillfälle än att ge en bunt med foton som skall tummas på.

Fujifilm använder sig av sig ett program som du kan tanka ner på deras hemsida. När du tankat ner programmet kan du lätt sitta hemma i lugn o ro och pyssla med din nya fotobok. Man kan lägga till bakgrunder, bilder, ramar och olika effekter. Lite som scrapbooking fast du slipper sitta å klistra o klippa.

När du är klar med din fotobok laddar du upp till den till Fujifilm och två veckor senare har du boken i din brevlåda.

Varför inte göra en bok och ge bort i present eller gör som jag tänker göra, ta ett speciellt tillfälle i livet som är värt att minnas. Jag lovar att du inte kommer bli besviken.

Så vill du ha en gratis fotobok ifrån Fujifilm klickar du in på denna länk och skriver minst 100 ord om just Fujifilms fotobok.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Perfekt! Tack!

2009-08-31 @ 15:14:42
URL: http://jajasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0