Ett plus för Gina

Det var länge sedan jag handlade på Gina innan. Tyckte inte alls om deras storlekar eller modeller. Men denna sommar måste jag faktiskt ge ett stort plus till dom. Storlekarna är större och dom har faktiskt kläder som är större än L. Innan var deras L som Kappahls M. Inge vidare me andra ord. Så nu har jag iaf börjat shoppa ordentligt på denna butik och gillar faktiskt alla kläder jag kommer hem med. Sist jag var in i butiken gav jag jeansen en chans och provade. Himla förvånad över deras stora storleksutbud. Inte ens H&M har så stora storlekar bland deras vanliga modeller. Ja visst man kan gå till BiB, men hur snygga är dom jeansen??

Nee så ett plus i kanten för Gina o nu hoppas jag att dom fortsätter på samma spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0