En sväng om...

Precis hemkommen ifrån en lunch me tjejerna. Det var Kattis födelsedag så jag släppte städningen hemma o följde me för att äta lite sushi. Det var verkligen gott. Måste ha varit evigheter sen jag åt det.

Tog mig en sväng i butikerna för att se vad jag skulle shoppa. Men jag måste ha tappat shoppingsuget då jag inte hittade något alls. Stör mig på att jag inte hittade några pumpar till mina tvålflaskor hemma. Vanliga hederliga plastpumpar.

Sambon står nere i köket o förväller all svamp vi hade med oss ifrån landet. Luktar så himla gott. Jag själv ska sätta mig o skriva ut massa foton till Tackkort. Kommer inte ihåg ifall jag skulle göra själva korten sen oxå eller om jag bara skulle skriva ut fotona, får ta och luska reda på det. Känns lite dumt att sitta här inne nu när solen äntligen skiner ute.

Fast nu ska jag göra något spännande. Jag ska logga in på banken o kolla hur mycket pengar jag fått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0